Chcesz złożyć reklamację?

Szanując Państwa czas i dążąc do uściśnienia i ułatwienia współpracy udostępniamy Państwu możliwość zareklamowania otrzymanego towaru w formie online. Wystarczy jedynie wypełnić formularz reklamacyjny i nacisnąć „Wyślij”, a nasz Dział Reklamacji zajmie się Państwa zgłoszeniem i odpowie na nie najpóźniej w ciągu kilku dni roboczych. By cały proces przebiegł łatwo i szybko, proszę zastosować się do poniższych wytycznych:

Po pierwsze:
Upewnij się, że posiadasz dowód zakupu (faktura/paragon) gdyż podanie jego numeru identyfikacyjnego jest niezbędne do wysłania zgłoszenia, a co za tym idzie – rozpoczęcia procesu reklamacji.

Po drugie:

Wypełnij formularz reklamacyjny. Koniecznie wypełnij pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Pozostałe mogą pozostać puste, aczkolwiek ich wypełnienie pomoże nam na szybciej przeprowadzić całą procedurę i odpowiedzieć.

Po trzecie:
Zaczekaj na odpowiedź. Powinna ona nadejść maksymalnie w ciągu kilku dni roboczych.

 

Inne możliwości

Nie zapominamy również o zwolennikach bardziej tradycyjnych metod kontaktu. W sprawie reklamowanego towaru możecie się Państwo zwrócić bezpośrednio do odpowiedzialnego za Państwa sklep handlowca lub możecie Państwo pobrać formularz w wersji tekstowej. Po jego uzupełnieniu wystarczy że wyślecie nam go na adres naszej firmy (Verkatto Sp. z o. o., Piotrkowska 242A, 26-300 Opoczno) lub zeskanujecie i wyślecie drogą mailową do naszego Działu Reklamacji (reklamacje@verkatto.pl). Z wiadomych, niezależnych od nas względów wysyłka fizyczna dokumentu przedłuży procedurę rozpatrzenia reklamacji i okres oczekiwania na odpowiedź.

Kontakt

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt z naszym Działem reklamacji: reklamacje@verkatto.pl (tel. +48 604 896 237)

 

 

Formularz reklamacyjny